Dramoghe

Brugge niet

Posted on: August 31, 2006

Ik was zonet een beetje aan het ‘blogsurfen’ langs de verschillende stadsblogs.

Gent blogt, Antwerpen blogt, Brussel blogt, Turnhout blogt, Mechelen blogt, Leuven blogt, Hasselt blogt (blogde?). Hell, zelfs Kortrijk blogt.

Maar blogt Brugge? Neen hoor..

30 Responses to "Brugge niet"

Ik zou eigenlijk graag starten met “Aalst blogt” maar ik zit hier heel alleen enthousiast te wezen.

is er niet iets van Moon Art Gallery of zo? Of is dat niet echt een bloggend gezelschap?

wat houdt je tegen?

Tijd om het initiatief te nemen?

je noemt terecht de beste blog eerst!
kortirjk? my hometown, moet ik even checken ze! :-)

@ Michael: Bedankt!

@ Pierre: Tja, zo’n blog op je ééntje opzetten is inderdaad niet echt haalbaar vrees ik. Ik ken helaas geen Aalstse bloggers om enthousiast te maken..

@ freaq: Ah, die site kende ik niet, bedankt voor de tip. (hier)
Al denk ik niet dat het een echte stadsblog à la Gent blogt is.

@ man+plan: geen medebloggers, geen tijd en het feit dat ik meer in Gent zit dan in Brugge tegenwoordig

@freaq: En dat moet mijn thuisstad vertegenwoordigen? :cry:

Ik deel je mening… en misschien inderdaad eens tijd dat we actie ondernemen. Brugge is zoveel bezig met zijn toeristen dat men de Bruggelingen zou vergeten…

Interneuten (of hoe zeg je dat) verenig U :D

Met twee gaan we niet ver geraken denk ik ;)

[…] Heeft deze juffrouw niet meer dan gelijk [klik] […]

En als ik nu eens de wereld contacteer? :)

Dat zou een goed begin zijn :D

We zullen allemaal een handje toesteken ;-)

Ik heb familie in brugge telt dat ook mee? *pierre sprint weg terwijl hij luidkeels blue army, blue army roept*

@ Pierre: ‘t Zal wel zijn dat dat meetelt! Mobiliseert ze al maar voor de voetbalverslagen :P

smiling cobra is toch uit de Brugse contreien, en dat is een sterkmaker zou ik durven zeggen.

ik ben al blij dat ik in mijn boerhol internet heb :-)

Smiling Cobra is inderdaad uit de Brugse contreien, maar hij heeft het erg druk, al zou hij allicht medewerking aan een ‘Brugge blogt’ durven te verlenen.

En ik ben van plan om wat mailtjes te versturen naar mensen en groepen die misschien ook kunnen helpen….

Cool, ik heb precies iets in gang gezet hier :D

@ Smiling Cobra: Ik zal je naam alvast op het lijstje ‘te contacteren’ zetten ;-)

Ola, heb jij al een lijstje? Ging me daar binnen enkele dagen eens mee bezighouden.

Ewel ja, een lijstje met Smiling Cobra en jij erop hé :P
Ik heb momenteel nog herexamens, dus echt veel ben ik er nog nie mee bezig. Schrijf mij anders maar op jouw lijstje ;)

Ok zal ik doen, het lijstje in mijn hoofd is trouwens al best lang. Al heb ik ook ‘technische’ mensen nodig en dan denk ik dat jou charme wel bij iemand kan helpen :P [666]

Komaan Bruhhelingen, we haan der aan behinnen! (Hoor ik daar een enthousiaste “Jaaaa!”?)

We doen het morgen, morgen….
morgen na de noen….

Ofzoiets ;)

[…] Van toeval gesproken, ik loop al een tijdje met het idee rond om (ooit) eens iets te doen met Brugge blogt. En Dramoghe bindt de kat de bel aan! Outrospective gaat zelfs al wat verder: misschien een stadsblog als katalysator om Brugge uit het dorpsgevoel te krijgen dat ik gisteren nog beschreef? […]

[…] Een idee ( of ergernis ) werd besprenkeld met wat enthousiasme en zie nu… […]

[…] Mijn ergernis werd bij enkele enthousiastelingen ..euh.. enthousiast onthaald. […]

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

