Dramoghe

hamster

Posted on: March 5, 2008

Wijsheidstandenverwijdering deel 2. Maandagavond 20u30. Ik had mijn mammie meegenomen om knikkende knietjes en trillende handen te voorkomen maar vooral om mij veilig weer thuis te brengen. Dat laatste is gelukt, de knikkende knietjes en trillende handjes waren toch aanwezig.

Resultaat van een half uurtje kappen en boren: een gigantische hamsterwang.  En pijn. Maar dat kwam maar een uurtje later opzetten.

Hopelijk raak ik er deze keer vanaf zonder absces..

3 Responses to "hamster"

Ik vrees dat ik het binnenkort ook vlaggen zal hebben…

Ik wil toch even vermelden dat hamsterwangetjes uiterst cool zijn!

Verdorie, er komt precies geen einde aan! Veel beterschap!

Btw, zo’n hamsterwangetjes hebben idd wel iets :-)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

