Dramoghe

bloggen over bloggen is eigenlijk wel een beetje stom

Posted on: May 5, 2010

Ik kreeg een mail van nieuws.be een aantal weken terug. "Dag blogger", stond er bovenaan. "Hmm", dacht ik. 
 
Val ik daar nog wel onder, onder die noemer "blogger"?  Want écht veel bloggen, dat komt er niet meer van. Zoals elk kieken moet ik nog wel af en toe een ei kwijt, maar de laatste maanden werd er toch niet al te veel gepubliceerd. Toch niet hier. En op een ander eigenlijk ook niet al te veel.
 
Blogger van de week. Daar waren ze naar op zoek. Ik blog niet eens elke week.
 
Diep in mezelf vind ik dat wel jammer eigenlijk, want ik doe dat graag, bloggen. Schrijven. Vertellen. Denken. Maar dan alleen als ik alleen ben. Niet als het vriendje om de haverklap binnenstormt om te vragen wanneer de computer vrij is. Ook niet als hij over mijn schouder staat mee te lezen. Ah nee, natuurlijk niet, deze blog bestaat niet voor hem. 
 
Ik ben tot het besluit gekomen dat ik nog wel blogger ben. Maar 'blogger van de week' worden, dat zou toch een beetje ongepast zijn. Niet?
 
 
 
 

3 Responses to "bloggen over bloggen is eigenlijk wel een beetje stom"

‘k Weet het niet. Kwantiteit is niet kwaliteit. Wie blogt nog veel – een enkeling daargelaten?

Wie blogt, is een blogger. Jouw kijkcijfers zullen best nog meevallen, denk ik.

Je kan wat je hier nu zegt misschien zeggen tegen Nieuws.be?

En ‘t is niet omdat het de titel ‘Blogger van de week’ draagt, dat je daarom elke week moet bloggen é.

Als je blogfrequentie lager ligt dan éénmaal per week, dan kunnen we je misschien voordragen als blogger van de maand? ;-)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

