Dramoghe

No more sad music

Posted on: March 22, 2006

Starting today..

Als ik mij niet goed voel heb ik altijd de neiging om muziek te kiezen die me liefst nog veel droeviger maakt.. Waarom eigenlijk? Ben ik dan graag down? Ik dacht het niet!
Daarom, vanaf vandaag, alleen nog vrolijke deuntjes als ik me iets minder voel.

1 Response to "No more sad music"

Same here. Mijn nicht noemt het melancholie. Ik vind dat dat deugd kan doen. Is het niet zoals… iets gaan kopen als je blij bent?

Droevige muziek is trouwens mooier. Vrolijke deuntjes komen veel te naïef over wanneer je je slecht voelt. Allez, vind ik.

Leave a Reply

