Dramoghe

Hersenkronkel

Posted on: March 27, 2006

Als ik ‘s ochtends wakker word, komt het al eens voor dat ik nog een uurtje lig ‘wakker te worden’. Op dat moment, in dat uurtje, denk ik na. Op dat moment schrijf ik fantastisch blog-posts, schrijf ik mails naar een vriend in Canada in vloeiend engels.

Helaas, wanneer ik die tekst in m’n hoofd probeer om te zetten naar een tekst op mijn pc, blijft van die fantastisch schrijfstijl en dat vloeiende engels niets meer over. Dan kom ik niet verder dan ‘ik ben deze morgen naar de bakker geweest en het regende’ en haalt mijn engels nog amper het niveau van een 13-jarige..

hersenen1.JPGNu vraag ik mij af: hoe komt dat toch! Werken mijn hersentjes beter in ‘net wakker’-modus? Of beeld ik mij gewoon in dat ik dan schitterend bezig ben?

2 Responses to "Hersenkronkel"

Vreemd. Iemand op de unief zei ooit dat de ‘net wakker’-periode qua hersenactiviteit overeenkomt met wanneer je zat bent. Hehe.

Dat kan kloppen.. als ik zat ben heb ik ook altijd meer te vertellen. ;)

Leave a Reply

