Dramoghe

Gezocht

Posted on: April 27, 2006

gsmOftewel.. de mysterieuse verdwijning van m'n gsm..

Drie dagen ben ik mijn mobieltje nu al kwijt. Spoorloos verdwenen.. in mijn kot. Dat is nog het vreemdst van alles: ik WEET dat hij zich ergens in mijn kotje moet bevinden.

Alles heb ik al doorzocht. Rugzakken, sjakosjen, alle kasten, de vuile was, bed omgekeerd, zetel uit elkaar gehaald, tussen de cursussen, in al m'n schoenen, zelfs in de frigo en het vriesvak.. niets noppes niemendal.

Where oh where did my mobieltje go? Ik mis hem wel een beetje.

2 Responses to "Gezocht"

Al naar uw eigen gebeld? :)

Ikzelf niet (zonder gsm is dat een beetje moeilijk weet je wel :P)

Leave a Reply

