Dramoghe

Ik hallucineer.

Posted on: April 28, 2006

Oproepen doen op internet zijn super. Neem nu bijvoorbeeld de zaak van de verloren gsm.. Vier dagen was ik die kwijt, ik doe een oproep ("allerliefste mobieltje, kom alsjeblieft bij mij terug!") en een dag later komt hij uit het niets opgedoken.

In dit geval bleek 'het niets' een slaapzak te zijn die zo een beetje op mijn kot ronddwaalt voor het geval er vriendjes/vriendinnetjes blijven slapen. Ik had die wel al 2 keer uitgeschud en zo, maar ik vermoed dat er verborgen vakjes of zo in zitten.

Gisterenavond, na een nachtje Overpoort is T. blijven slapen. Omdat zij de vrijdagochtend vroeg les heeft (en ik niet), maakt ze zich 's ochtend gewoonlijk in alle stilte klaar en is ze al lang verdwenen als ik begin wakker te worden. Maar vandaag maakte ze me wakker.Oh joy!! Mijn gsmpie!!! In haar slaapzak! 

Voel me wel een beetje stom nu. Maar toch.. Ik verdenk mijn boosaardig broertje er toch nog steeds van een rol te hebben gespeeld in deze thriller.. 

Leave a Reply

