Dramoghe

Tweekleurig

Posted on: May 3, 2006

Resultaat van een dagje subtropische temperatuur: een 'gebronzeerde' rechterarm langs de ene kant en een nog altijd even spierwitte linkerarm langs de andere kant (geef toe, langs dezelfde kant zou geen zicht zijn). Ha!

Ik had mij deze middag namelijk op mijn vensterbank in het zonnetje geïnstalleerd om de gazet te lezen. Helaas pindakaas had ik er niet aan gedacht om na elke bladzijde 'van kant' te veranderen. Het is echt geen zicht eigenlijk, want er is echt wel een groot kleurverschil..

Het zonnetje heeft anders wel deugd gedaan. Ik had dringend nood aan wat zonne-energie. Gisteren was het ook al mooi, maar vandaag was het pas echt zomer in mijn hoofd. Terrasjes doen is er jammer genoeg nog niet van gekomen, maar hopelijk blijft het nog een eindje zo'n goed weer..

1 Response to "Tweekleurig"

Snel snel, ga rap om een krant en posteer u NU met de melkwitte arm voor uw raam. Ik heb net het weerbericht gehoord en vandaag is de laatste mooie dag van de week. ALs dat niet lukt zit er niets anders op dan naar de zonnebank te gaan voor uw arm…

Leave a Reply

