Dramoghe

At the movies

Posted on: May 8, 2006

Manic Monday à la Lilith:

Welke film kun je niet genoeg zien? Waarom?

Lost in Translation. Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Nadat ik hem de eerste keer in de cinema had gezien, MOEST ik hem op dvd hebben. Intussen heb ik hem al zo'n 8 keer bekeken en ik kan er nog steeds niet genoeg van krijgen.

Welke film heb jij in tegenstelling tot de rest van deze planeet nog nooit gezien?

Star Wars, Harry Potter, The Godfather,..

Welke acteur of actrice kan voor jou niks verkeerd doen?

Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Johny Depp, Sean Penn

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien? Any good?

Tsotsi. Toch wel goed ja, ook wel een aanrader. Alhoewel je er nu ook weer niet TE veel van mag verwachten.

Als je leven verfilmd zou worden, wie mag jou dan spelen?

Jessica Alba?

1 Response to "At the movies"

Lost in Translation is ook één van mijn favorites. Serieuze emotionele waarde, die film. ‘t Is namelijk na het kijken van die film in de Kinepolis met de voltallige Asfaltkonijn-clan, dat we tegen elkaar zeiden: “Volgend jaar, als we afstuderen, zijn we weg naar Tokyo. Ok?” “Ok. Goed.” “Ja, doen we.” “Ok. That’s settled then.”

En sindsdien als ik die film zie (ook op dvd, vanzelfsprekend), droom ik terug weg als ik die introscène bekijk (Bob die daar in de taxi Tokyo binnenrijd) ..
(Als we onze film die we daar opgenomen hebben, eindelijk is gaan monteren (‘t zal voor de zomervakantie zijn), plan ik trouwens om er wat Lost in Translation scènes door te mixen)

Leave a Reply

