Dramoghe

Asfaltkonijn

Posted on: May 8, 2006

Liefste Asfaltkonijn,

gaat dat redesignen en migreren en zo nog lang duren? Ik begin afkickverschijnselen te vertonen. Uitpuilende ogen, rode vlekken in mijn nek,.. 't Is echt geen zicht.

Wat ik dus bedoel is.. ik ben benieuwd naar 'Asfaltkonijn the new style'

Met vriendelijke groeten,

uw grootste fan

3 Responses to "Asfaltkonijn"

Beste fan,

Het ligt ni aan ons.
Achter de schermen wordt er noeste arbeid verricht, en de layout is ongeveer volledig af. Het enige waar we op wachten, is de transfer van de domeinnaam en de activatie van onze nieuwe server. En op dit vlak hebben de jongens van B-one me deze keer serieus teleurgesteld (dat sleept hier al meer dan een week aan..). Maar na de nodige kwade mails en dreigementen begint er vandaag toch schot in de zaak te komen. Ik hoop écht dat we vandaag nog online kunnen gaan. Alles staat klaar.

PS: Een primeur voor onze grootste fan: Het redesign is ook een beetje ter gelegenheid van ons driejarig bestaan. That’s right. Established 2003. Maar hou het stil :)

Ze zullen het niet van mij horen ;)

Voila se, online and running :)

Leave a Reply

