Dramoghe

Geen zin

Posted on: May 12, 2006

Het is weer zo ver. De laatste tests zijn afgelegd, papers ingegeven, de laatste lessen zijn voorbij, de (meeste) cursussen in orde gebracht. Samen met het mooie weer is "de blok" gearriveerd.

Traditioneel is dat een periode van zenuwachtigheid, slecht humeur, te weinig slapen en te veel eten. Het is meestal ook de periode waarin mijn kot van boven tot onder wordt gekuist, ik terug meer contact heb met 'vergeten' vrienden en er plots zeer veel te zien is op tv. Om maar te zeggen dat alle redenen goed zullen zijn om niet te moeten studeren.

*zucht*

2 Responses to "Geen zin"

Tevens de periode waarin oude hobby’s onaangekondigd terug je interesse wekken en het weer zomerser is dan in de zomer … bollocks!

‘t is raar hĂ©, hoe achteraf alles altijd veel mooier lijkt dan het is. Als ik aan mijn blok terugdenk borrelen spontaan allemaal mooie beelden op: kameraadschap en solidariteit op kot, met fluostiften in boeken kleuren, het ‘s avonds om een frisko gaan in de nachtwinkel, de geblokte stof op elkaar stapelen, het maken van vakantieplannen, geen les meer …. Van het blokken zelf weet ik niet veel meer, laat staan van de leerstof ;-).

Leave a Reply

