Dramoghe

Blok vs Blog

Posted on: May 20, 2006

Feedreader is een handig beestje. Behalve dan als je op een dag je feeds wil lezen op een andere pc dan je eigen vertrouwde bakkie. 

Dan moet je ofwel elke keer opnieuw al je favoriete blogjes aflopen, ofwel moet je toch maar eens uitzoeken waarom je nu ook al weer niet met Bloglines kon werken.

Maar eerst moet ik dus al mijn feed-adresjes weer ingeven. Ik heb er al 6! Iemand nog aanraders om er tussen te installeren? Terwijl ik toch bezig ben..

7 Responses to "Blok vs Blog"

ik was vroeger ook een grote fan van FeedReader, maar omwille van hetzelfde probleem als het jouwe, ben ik overgeschakeld op http://www.netvibes.com en ben ik daar tot hier toe vreed content van!

Ik heb van horen zeggen dat feed:http://feeds.feedburner.com/asfaltkonijn/HTMU wel een leuke is ..

@ Tom: Netvibes ziet er inderdaad zeer makkelijk uit. Bedankt voor de tip, ik zal het eens uitgebreid testen!

@ Asfaltkonijn: zonder de “feed:” ervoor dan.. ? ;)

deze is ECHT fijn!

Normaal gezien kan je altijd je feeds exporteren, en die dan met een ander programma (op een andere computer) weer importeren, toch? Zelf maak ik gebruik van Bloglines om mijn feeds online bij te houden. Zo kan ik zelfs mijn feeds controleren op eender welke computer, en da’s wreed handig. Ik exporteerde mijn oude feeds naar een enkel bestandje, en importeerde die dan gewoon naar Bloglines. Nog geen minuutje werk.

Mijn oude feeds staan helaas op een computer waar ik voor de moment niet aan kan..

1. deze.

2. bloglines: goed alternatief voor feedreader, en overal toegankelijk.

Leave a Reply

