Dramoghe

DBI’s en VRI’s

Posted on: May 20, 2006

Zonet op msn:

L: Wat ben je aan het blokken?
Ik: Ven B. DBI's en VRI's
L: juist ja

L: zijnde?
Ik: *zucht* vennootschapsbelastingen
Ik: definitief belaste inkomsten
Ik: en
L: iew! laat maar al!

En het is nochtans ZÓ interessant!

7 Responses to "DBI’s en VRI’s"

Jij bent toch ook niet zo’n TEW’er? :)

Nee toch niet. Maar ik moet toegeven dat ik ooit, in een duister verleden, wel “zo’n TEW’er” ben geweest. ;)

Ok. Dat is dus echt wel af te raden hoor, TEW. Kijk maar wat er net met een van m’n klasgenoten -die dit jaar in TEW begonnen is- gebeurd is ..

… tromgeroffel … (?)

Hé; wie a en b zegt moet ook c zeggen hé! Wat is dat nu VRI?

Vrijgestelde roerende inkomsten.

@Dramoghe: Welja, economie kotsbeu en dan letterlijk naar Barcelona gevlucht, een maand voor de examens ..
Zonder iemand te verwittigen ..

Leave a Reply

