Dramoghe

Met vallen en opstaaaaaaaaan!

Posted on: May 22, 2006

Gisteren op de radio:

Hier laat ik je los, Tim
Van hieraf moet je gaan
Met vallen en opstaan

Volgens google een lied van Wim De Craene. Schoon! Maar echt é! Ik heb het nog de hele avond lopen zingen. Ik sta er een beetje van te kijken, want dit is niet echt het genre muziek dat ik hele dagen door mijn boxen laat knallen.

Misschien zou ik moeten op zoek gaan naar andere riedeltjes van deze man, maar ik denk toch niet dat ik het doe. Af en toe zo op de radio ‘een ontdekking doen’ is best wel fijn.

4 Responses to "Met vallen en opstaaaaaaaaan!"

Is inderdaad een mega schoon liedje.
Een aanrader aan alle monitoren : Dit liedje op het einde van een geslaagd kamp (al dan niet rond een kampvuur), en den helft van uw gasten zit te janken.

Niet proper, ik weet het ;)

Ik heb dat met show me heaven van Maria Mckee!

Wim De Craene heeft nog andere pareltjes zoals bijvoorbeeld ‘Breek uit jezelf’.

Ander pareltje van Wim De Craene (en eigenlijk nog mooier dan “Tim”) : Rozane. Zeker eens zoeken !

Leave a Reply

