Dramoghe

Boekje

Posted on: May 24, 2006

Een eindje geleden was er van Het Laatste Nieuws de 'iedereen wint op hln.be'. Enige voorwaarde: je moest je je inschrijven op hun online nieuwsbrief.

Ik wilde ook wel een prijs en dus schreef ik mij in. Met mijn bevestigingsmailtje in de hand wandelde ik vandaag door het Vlaamse land (hèhè) en sinds vanmiddag ben ik dus de trotse eigenares van..

"Het beste van Toon Hermans"
"Toon over Toon"

Een boekje. En een cd.
Het boekje geeft uitleg bij de nummers op de cd, bevat uitspreken van den Toon en staat vol fotootjes en tekeningen. Het is redelijk dun, maar wel mooi. Harde kaft, dik glanzend papier,.. Gene brol quoi.

En het ruikt naar boek!
Je weet wel.. Als je zo een boek voor de eerste keer doorbladert.. De kaft kraakt nog een beetje, de bladzijden willen niet blijven openliggen,.. en de geur van.. NIEUW.

Ik heb de cd nog niet beluisterd en ik heb nog maar een heel klein beetje in het boekje gelezen, maar ik heb er al veel in geroken..

2 Responses to "Boekje"

Ik heb daar een cd van Belle Perez mee gewonnen :D

En ik “De Paniekzaaiers” en “06/05”, beide DVD’s. Da’s net iets anders dan Toon Hermans natuurlijk. ;)

Trouwens al veel gewonnen met HLN, dat zijn gulle jongens (al trekt hun kant op den hond zijn…).

Leave a Reply

