Dramoghe

Which OS are you?

Posted on: May 26, 2006

Ik heb geen idee of dat goed of slecht is, maar ik ben dus een Debian Linux. Taadaa!

debian.jpg

Which OS are you? 

(via)

6 Responses to "Which OS are you?"

U bent dus:
* veel gebruikt
* u hebt de naam een moeilijk mens te zijn
* nerds vinden dat daarentegen niet, die kunnen goed overweg met u
* dingen installeren op u is zeer simpel

:D

yo, zei de ene debian linux tegen de andere

Ik ben een OS/2 Warp, niet dat het mij veel kan schelen :-)

Zut alors, ik ben een WinXP!

En ik ook nen Debian. Eigenlijk wel blij om, daar ik ergens diep vanbinnen een echte nerd ben. Hihi. ;D

Leave a Reply

