Dramoghe

Slapeloosheid

Posted on: May 27, 2006

No! The monster's back!

Ja, de slapeloosheid ja.

Ik dacht er deze examenperiode eens geen last van te hebben, maar ik had te vroeg gejuichd. Gisteren was ik al een stuk of elvendertig keer wakker geworden 's nachts, vandaag heb ik amper 2 en een half uur geslapen. 

Ik ben zo'n mens dat minstens acht uur slaap nodig heeft om te functioneren. Als ik 's morgens wakker word moet ik dan meestal ook heel hard mijn best doen om wakker te blijven. But not today, oh no. Deze morgen om zes uur lag ik al klaarwakker naar het plafond te staren.
Na een half uur tevergeefs -en tegen beter weten in – proberen verder te slapen ben ik dan maar opgestaan.

En zo komt het beste vriendekens dat ik nu, à sept heure du matin (frans is leuk) al achter mijn peecee zit. Weliswaar met een vree mottige kop, maar toch.

Dat loopt hier nog slecht af vandaag.. 

2 Responses to "Slapeloosheid"

Ah, die slapeloosheid in de examenperiode. Waar is de tijd? De tijd van toen, toen ik…(maar dat wilt u allemaal niet weten natuurlijk) Gewoon teveel met uw brein bezig zijn en te weinig beweging hebben is hier de oorzaak denk ik. Had ik ook, al die jaren geleden. Het is een verdoken vorm van stress. Eens gaan of zwemmen lopen -hoe hels het ook moge zijn- doet wonderen. In elk geval succes!

ik was pas in slaap om 6u, maar dat komt omdat ik redelijk marginaal heb gedaan en nu met veel koppijn probeer te studeren.

ge zijt er dus nog ni al te slecht aan toe in vergelijking met mij :)

Leave a Reply

