Dramoghe

Siteseeing

Posted on: May 28, 2006

Net de website van Massive Attack een bezoekje gebracht.. en ik snap het niet.

Vreed schoon gedaan en origineel en al, maar je kan er dus niets op terugvinden.. Ik toch in elk geval niet.

Ik zal die discografie dan maar op wiki gaan zoeken zeker?

5 Responses to "Siteseeing"

Niet moelijk te vinden hoor, gewoon rechts onder op die vlam klikken.
Dan nog eens op iets dat in het midden van je scherm staat (wa het juist weet ik niet). En dan krijg rechts een menu :)
Simpel is anders, maar het is te vinden

Ik heb de discografie ook gevonden, simpel is inderdaad anders!

Eigenlijk haat ik gewoon Flash-sites.

En hebben jullie ‘the other side of the site’ ontdekt?
>> help klikken

Maar wel vreed schoon gedaan en al. =)

(Ik heb het knopje Discography ook gevonden!)

Hehe, de belangrijkste tekst beweegt niét en is rechts uitgelijnd … een beetje fan weet dat hun nieuwste album “Collected” heet, dus als je daar op klikt … (o; Maar efficiënt is idd anders.

Leave a Reply

