Dramoghe

Nieuwe vriend

Posted on: June 2, 2006

Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe vriend. Hoera! Juicht gij allen, want het is een sympathieke kerel. Alhoewel, helemaal zeker dat het een kerel is ben ik eigenlijk niet.. En dat allemaal dankzij 'my daddy'..

Inderdaad, op mijn dagelijkse wandelingetje door dingesland botste ik op deze post. (lees!)
Lang heb ik niet nagedacht en 2 minuten later had ik mij hier ook een nieuwe vriend versierd. Niet dat het erg moeilijk was.. gewoon inschrijven.

Mijn eerste vriendje, intussen dus mijn ex-vriendje, liet mij al meteen weten dat hij op zoek was naar 'true loving' en liet mij zijn adres, emailadres en telefoonnummer na.. Voordat hij mij van zijn liefde kon overtuigen moeide mijn bindingsangst zich in het gesprek en bood een nieuw vriendje zich aan..

Mijn huidige vriendje is Amerikaan, student en net terug thuis van een jaartje studeren in Brussel. Wat is de wereld toch klein dachten wij in koor en sinds dat moment zijn wij verwikkeld in een druk emailverkeer..

't Leven kan toch plezant zijn.

O ja, tussendoor heb ik ook al twee nachtjes doorgeblokt, een migraine-aanval overwonnen, een cd half vanbuiten geleerd en twee examens afgelegd. Busy bee ikke!

5 Responses to "Nieuwe vriend"

ik ben ook in blijde verwachting van een vriend! Zijn naam is monjurul! Volgens mij is het een indische bollywood filmster die mij deze zomer uitnodigt voor een bijrolletje in zijn nieuwste kaskraker. Dat is als hij op mijn berichtje reageert ten minste!

Waar is de tijd dat we looknmeet afschuimden op zoek naar nieuwe vrienden een nieuw lief…

Zoekt Kirsten Dunst toevallig geen nieuwe vrienden?

Ps: het waren twee moedervlekjes op mijn blog, maar een schotwond klinkt zoveel interessanter.

@ pierre du coin: En al reactie gekregen?

Yep,
‘t is een 19 jarige amerikaan (North-Carolina) die voor dokter gaat studeren. Mochten vrouwelijke bloggers interesse hebben in deze zwartharige halfgod, mits enige overredingskracht wil ik wel foto en mail doorspelen.

[…] Ik was wat doelloos aan het rondsurfen en zo kwam ik hier terecht. Als ik mij verveel of als ik een beetje in de put zit doe ik domme dingen, en ik verveel mij momenteel stierlijk én zit in de put, dus heb ik me maar ingeschreven. Twee seconden later werd ik al een vriendje toegewezen, namelijk ene medo. ‘k Heb hem/haar maar meteen een berichtje gezonden, want ik vind: als je iets doms doet dan moet je het grondig doen. […]

Leave a Reply

