Dramoghe

Oudje

Posted on: June 4, 2006

Vanavond gehoord dat ik met "dramoghe" als blognaam niet zou misstaan op seniorennet..

Daarom toch maar eens mijn eigen naam opgezocht.. en wat blijkt? Hip 'in the eighties', maar intussen al lang weer passé.. *snif*voornaam.JPG

(via

14 Responses to "Oudje"

Ik wilde reageren op je blog over wakkerworden met een streep zon in je gezicht. ‘s Morgens… of ‘s middags. Hehe.

Ik heb die post er alweer van gesmeten. Ik wou niet de indruk wekken 's middags nog in mijn nest te liggen.. Blijkbaar grandioos mislukt :P

Ik zal hem terugzoeken, speciaal voor jou ;)

[…] Al wat me dan nog restte was al die namen ingeven en vergelijken met de grafiek, en wat bleek? Ik zat er bij de eerste naam al boenk op. Helaas was ik van achteren mijn lijstje begonnen, tgg. […]

En is er een link tussen Dramoghe en je voornaam?

Net even gecheckt en bij mij is ‘t net hetzelfde: in 1940 even een voorproefje en vanaf eind jaren 70 exponentiëel beginnen stijgen en vanaf 90 pijlsnel naar beneden..

Maar prijs je gelukkig: tien jaar later geboren en je zat met Kenzo, Kenji, Shania, Kimberly, Amber, Jack of weet ik veel opgescheept :)

Ik vrees van niet, asfaltkonijn :)

Hoe kunnen we het dan ooit raden ..
Ik stel voor dat ge de eerste letter vrijgeeft, Tom :)

@ Asfaltkonijn: Jij weet de eerste letter al :P En de tweede en de derde ook zelfs denk ik.

Ja, nu je ‘t zegt :)
En dan weet ik de hele naam ook natuurlijk (even gecheckt of de balkjes overeenkomen..).

Geniet er van, zolang je nog anoniem bent :)
En zolang er geen dubieuze fotos van u overal op ‘t net rondslingeren ..

Ik wil foto’s!

[…] Kijk eens aan, zoiets vind ik nu eens cool. Merci é, Dramoghe. […]

[…] Met al die anonieme bloggers die zelfs hun voornaam niet willen onthullen dacht ik, laat ik even een tipje van de sluier oplichten. Ziehier, yours truly, gisterenavond in de Catacombes, narcissisme troef! […]

Ik heb mezelf en een paar vrienden ook opgezocht, en wat blijkt: allemaal namen die populair waren begin jaren tachtig. En wanneer zijn wij geboren? Juist… Cool ding :-)

Leave a Reply

