Dramoghe

Eureka!

Posted on: June 5, 2006

didgeridooIk heb net het fantastisch handige concept 'oordopjes' ontdekt!

De jongen aan de overkant van de gang hier op kot heeft er namelijk niet beter op gevonden om zich wat te oefenen in het didgeridoo spelen..
Onder 'normale omstandigheden' kan ik dat wel verdragen, maar vandaag word ik er stapelgek van!

Gelukkig had ik hier nog een probeer-pakketje oordopjes liggen die ik ooit gekregen heb op de Nacht van het Examen..

Het doet wel een beetje raar. Ik voel die proppen eerst en vooral veel te goed zitten, en het feit dat ik nu helemaal niets niemendal meer hoor is ook maar beangstigend eigenlijk. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al twee keer 'getest' heb of ik zonder oordopjes wel nog kan horen..

9 Responses to "Eureka!"

Werkt goed hé. Als ik oordopjes insteek rijst mijn concentratie de pan uit. Nu doe ik dat bijna altijd tijdens de blok.

Hmmm. Ik heb die ook nog liggen van de Nacht Van Het Examen. Misschien ook eens proberen als mijn concentratie lamlendig de pan in blijft liggen.

Ik heb hier eigenlijk ook zo nog enkele paketjes liggen, van toen ik moest tappen op Qlimax .. Maar ik heb meestal niet echt last van lawaaierige kotgenoten – ik denk dat ik degene ben met de luide muziek ..

ik woon in een bos alwaar ik enkel fluitende vogeltjes hoor!

Jawel jawel! Die oordopjes zijn getest en uitstekend bevonden! Concentratie-boost gegarandeerd!

@ Horskaer: lekker voor in de soep zou mijn oma zeggen.

en zelfs ‘s avonds/’snachts, als het al superstil is, zijn oordopkes nog functioneel. het is namelijk nooit echt volledig stil. leren gaat veel beter zo :)

heb meteen eens zitten nadenken over mijn top 3 van oordopjes :D

[…] Wat is dat nu toch de dag van vandaag met die studenten, ze dragen allemaal oordopjes… Wij moesten indertijd toch ons eigen boontjes doppen zu (heb je hem?) 'k Ga hen es allemaal aan de oren trekken zie (haha, nog ene!) […]

Leave a Reply

