Dramoghe

Bijgeloof?

Posted on: June 9, 2006

Natuurlijk is het allemaal maar bijgeloof, ik weet dat een kaarsje branden niet écht helpt, maar toch..

Voor mijn studerende vriendjes en vriendinnetjes steek ik tijd een kaarsje aan wanneer ze hun examen makenkaarsje.

4 Responses to "Bijgeloof?"

ah, gij doet dat ook effectief? ik zeg dat wel maar enkel bij wijze van spreken..
oops :)

@ frans: aja, anders helpt dat niet é!

@ man+plan: pestkophoofd!

Respect. Ik doe dat ook altijd.. in ‘t echt.
En omgekeerd hoop ik natuurlijk dat ze dat ook echt doen voor mij.

Leave a Reply

