Dramoghe

Ezel

Posted on: June 9, 2006

Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen zeggen ze, maar ik heb het toch wel opnieuw voor elkaar gekregen..

Welja, dat bewijst dan maar weer eens dat ik geen ezel ben zeker? 

3 Responses to "Ezel"

Wat, toch niet wéér dezelfde arm? Dan is de oriëntatie van uw kot duidelijk niet optimaal afgesteld op de omgeving en/of magnetische noordpool (aarhg, het vak “omgevingspsychologie” blijft mij achtervolgen, hoewel het examen al 10u achter de rug is ..)

Ik vrees ervoor.. Ik kan wel ‘omgekeerd’ zitten, maar om één of andere reden doe ik dat nooit.

Met welke psychologie valt dat te verklaren?

Vastgeroest in een bepaalde routine. Oogkleppen. Weigeren alternatieve en mogelijk betere opties onder ogen te zien. Operationele conditionering. Externe locus of control.

Leave a Reply

