Dramoghe

Nog meer beestjes

Posted on: June 12, 2006

Nachtbeestjes! Meer bepaald vleermuizen!

Vorig jaar waren ze er ook al, maar gisterenavond heb ik ze voor het eerst terug gezien.

Iedere nacht komen ze boven het binnenkoertje cirkeltjes vliegen. Eigenlijk zijn ze best wel klein, met de vleugeltjes opengespreid zo’n 30cm denk ik.

Koddige beesten.
Ik heb ze op m’n vensterbank zitten bekijken, maar toen er eentje ineens wel héél erg dicht in mijn buurt kwam heb ik toch maar m’n raam iets meer dicht gedaan..

Vleermuis

6 Responses to "Nog meer beestjes"

Ik denk dat je toch een andere definitie voor knoddige beestjes hebt dan ik. Ik vind ze eerder akelig.

Whaaaa.. *loopt schreeuwend weg*

:|

Mor allez, da doet niemand kwaad, eet hoogstens insecten.

Vroeger had ik altijd schrik dat ze in mijn haar zouden vliegen en met hun pootjes verstrikt zouden raken in mijn haardos, maar dat was vroeger. *Pierre zet vlug zijn klak op*.

Hoe lief :DD

Ik mocht er geen houden vroeger :/ Nu waarschijnlijk nog altijd niet :p

(‘houden’ in de zin van: eten klaarzetten op de plaats waar ze hingen enzo)

@ pierre: eigenlijk moeten we je dus pierre avec la casquette noemen :P

@ crowolf: ik heb ze nog niet zien hangen, ik zie ze alleen vliegen ;)

Leave a Reply

