Dramoghe

Lichtshow

Posted on: June 13, 2006

Het 'klein onweertje' van daarnet bleek maar een voorbode te zijn van het 'echte onweer'.

Niet dat het een echte storm is geworden, maar het is toch wel iets harder beginnen regenen en donderen. Maar wat echt indrukwekkend is is de bliksem! Al een half uur aan een stuk volgen de lichtflitsen elkaar op. Op momenten als deze heb ik er echt spijtig dat ik hier geen fototoestel liggen heb.. Dit zou zo'n mooie plaatjes geven!

Intussen voel ik ook af en toe een fris briesje door mijn kot waaien.. Afkoeling! Het zal zo'n deugd doen!

bliksem

5 Responses to "Lichtshow"

zalig hé zo’n nachtelijk vuurwerk! En ‘t is dan nog geen nationale feestdag

Toch geen weer om een pintje te gaan pakken :p

Ik genoot er ook keihard van, van dat onweer. M’n vriendin daarentegen helemaal niet. Die werd na verloop van tijd bang.

@ crowolf: pintjes pakken dat gaat bij elk weer! maar als gij mij liever op een terraske trakteert is dat ook goe ze :P

@ nick: subtiel ;) En ze als een echte vent beschermd?

Vanaf heden doe ik alles zoals een echten vent. Al ben ik aan het huilen terwijl ik de uien aan het pellen ben, dan nog ben ik dat aan het doen gelijk nen echten vent ;) Nen echten vent ben je namelijk voor het leven :p

Leave a Reply

