Dramoghe

Muzikaal intermezzo

Posted on: June 15, 2006

Een gitaar solo van de bovenste plank.

Voor zij die het zouden herkennen: Canon in D van de barokcomponist Johann Pachelbel, uitgevoerd door Jerry C

8 Responses to "Muzikaal intermezzo"

Proper gedaan die solo… wou da’k het ook kon. Zal daarvoor nog wa moeten oefenen.

:-)) Magnifiek!

Da’s dus mijn favoriete stukje klassieke muziek aller tijden hé. Ik heb er al ongelofelijk veel versies van gehoord maar deze gitaarsolo steekt er toch wel wat bovenuit. Sjieke dinges!

Om een voor mij onbekende reden doet mij dat denken aan films zoals “Bill & Ted’s Excellent Adventure” en “Wayne’s World”. Wat ik wel zeker weet is dat dit echt wel super is. Makes one wish he could play the guitar aswell…

Ik zal’t maar bij keyboards en een beetje basgitaar houden.

Prachtig… ik heb er nu al een paar keer naar geluisterd :-)

Haha, amai, ik speel dat toch eventjes anders zeg (veel klassieker en saaier dus) :D
Jawadde, die kan spélen!

Blijkbaar ben ik niet de enige die dit fantastisch vindt ;)

*lame comment* ge moet wel den backing track wegdenken hé… hij speelt énkel de solo… :p

indrukwekkend nevertheless!

Leave a Reply

