Dramoghe

Belfort

Posted on: June 17, 2006

Je kent ze wel, van die radioprogramma's waar mensen mogen plaatjes aanvragen.. Op Studio Brussel is er zo elke zaterdag van 17 tot 19 uur 'Belfort'.

U hoort mij al aankomen natuurlijk, en jawel, vanavond heeft er iemand voor mij een plaatje aangevraagd. 'Easy Like Sunday Morning' van Faith No More. Omdat ik zo'n ijverige student ben.

Ik had niet gedacht dat ik er zo blij mee zou zijn. Ik zit al een half uur met een gigantische grijns op m'n gezicht en ik ben zo content als een klein kind dat net een ijsje met drie bollen én snoepjes én nootjes én chocoladesaus heeft gekregen!

8 Responses to "Belfort"

Wanneer krijg ik een handtekening???

Bespeuren wij daar enige vlinders, of zijn het nog processierupsen?

@ Clopin: van wie? en waarvoor?

@ Lou: naaaah, een paar motten misschien.

Van jou uiteraard, mensen die op de radio komen… wow :p

Jamaar, was het speciáál voor jou, of voor alle hardwerkende studenten?

@ Dwangbuis: Speciaal voor mij. Voor mij alleen! Mijn naam werd genoemd en al!

Leave a Reply

