Dramoghe

Tinternet

Posted on: June 20, 2006

Weet er iemand wat er misgelopen is als msn beweert dat de ‘standaard gateway’ offline is?

Twee dagen lang, twee lange dagen lang, was ik volledig afgesloten van de buitenwereld! Tinternet had er er het loodje bij gelegd.

Zaterdagavond was de elektriciteit op kot uitgevallen. Op zich niets uitzonderlijks, alhoewel het deze keer al een heel eindje was geleden. Erger was, dat toen het boeltje een uurtje later weer in gang schoot, tinternet kapot was!

Geen emails meer, geen msn, geen DS Online lezen, geen videoboodschapjes naar huis sturen, geen blogjes lezen, geen postjes schrijven,..

Het leven kan hard zijn!

5 Responses to "Tinternet"

Last van ontwenningsverschijnselen?

Zo romantisch, ons dramoghe aan het blokken boven haar studieboeken in schijnsel van kaarslicht…

Volgende keer bel ik en lees ik je RSS feed voor zenne ;)

@ man+plan: En nog geen klein beetje ook niet!

@ pierre du coin: Kaarsen en studieboeken? Geen goede combinatie.. ik zie zo al het één en ander in vlammen opgaan..

@ Clopin: Deal! Want werk dat ik heb om dat allemaal in te halen! ‘k Zou bijna vergeten dat ik nog moet blokken ook. :$

Waarschijnlijk zal na de elektriciteitspanne bij jou in de buurt een lokale router van je provider het begeven hebben. (of in geval van Telenet: een node)

Dat was de gelegenheid om de plaatselijke horeca te steunen! Als je een medegezel zocht ;-)

Leave a Reply

