Dramoghe

Free at last

Posted on: June 23, 2006

Jawel, vrij van examens, stress en slapeloze nachten.

Iedere keer opnieuw ben ik er een beetje kapot van en duurt het toch wel een paar dagen voordat ik weer op krachten ben, voordat mijn bioritme zich weer heeft hersteld. De voorbije zes weken was ik namelijk voornamelijk 's nachts 'actief'.

Eigenlijk had ik deze examenperiode het gevoel dat het allemaal nog wel zou meevallen, maar als je na je zoveelste tegenvallend examen tot drie keer toe al bleitend naar huis belt, dan zit je erdoor. Compleet erdoor.

De laatste vakken zijn dan ook met veel tegenzin en huilbuien geblokt en met (letterlijk) trillende handjes afgelegd.

Zenuwen? Faalangst? Ik? Hoe kom je erbij?

9 Responses to "Free at last"

Na een examenperiode was ik ook altijd een fysiek en mentaal een wrak.
Nu even relaxen en laadt je batterijen maar weer op!

oeioei :/
Tijd voor een pintje en een knuffel!

Dan moet je nu zeker genoeg tijd nemen om te recupereren en te ontspannen. En wie weet, misschien valt de uitslag toch nog beter mee dan je denkt.

… en uw kopke helemaal vrij maken en dingen doen die ge graag doet en keihard vakantie pakken zelfs al is het misschien (hopelijk niet!) maar voor een week. Enjoy!

Neem het er maar eens lekker van en geniet van het zonnetje!

Ik denk dat ik al jullie raad maar opvolg. Relaxen, pintje pakken, slapen, zonnen…

Hopelijk werkt het zonnetje nu wat mee en wil het eens te voorschijn komen, want ik moet ook nog steeds m’n eerste bbq van het jaar hebben.

En ik nog tot drie juli, hoezee. Gelieve zo’n dingen niet meer te zeggen (*gaat in hoekje zitten wenen*)

Eerste BBQ? Dan heb je serieus wat achterstand in te halen ;-)

Ik moet nog de eerste BBQ en mijn herexamen doen. Ach tja as donderdag hoop ik dat ik met trots mijn wonderen kan uit roepen.
Ik hoop voor jouw het zelfde gedeelt is een schone zaak alleen niet als je slecht nieuws wordt verteld ;P

Leave a Reply

