Dramoghe

Juicht!!

Posted on: July 4, 2006

Italië! Won!

Duitsland! Uitgeschakeld!

.

FEESTJE!!

7 Responses to "Juicht!!"

Je neemt me de woorden uit de mond: woohoo!

Forza Azzuri!

En het mooiste van al is dat de Duitsers uitgeschakeld zijn op een manier die de Duitsers dachten te monopoliseren, namelijk in de laatste minuten :D

Boonen in het geel en het groen! :p

Ik zie de Italianen bijzonder graag winnen. En nog liever zie ik de Duitsers verliezen.
Het was een memorabele avond.
Vergeet Ronaldinho. Een standbeeld voor Pirlo!!

@ crowolf: Daar wil ik inderdaad ook nog eens voor juichen.

Ik had voorspeld dat Italië zou winnen met strafschoppen. Ach ja, zonder strafschoppen is het ook goed. :)

Mij valt het een beetje tegen. Onze pronostiek-pot bevat een luttele 140 euro en ik had ingezet op een finale Duitsland Frankrijk…
Dat wilt niks zeggen over de voetbalkwaliteiten hé

Leave a Reply

