Dramoghe

Working Girl

Posted on: July 4, 2006

Wat ik eigenlijk wilde vertellen is dat ik gisteren begonnen ben met mijn vakantiejob.

Dat ik in een fabriek werk en deze week in de late ploeg zit.

Dat dat verdomd lastig is.

Dat ik dat eigenlijk al moest weten, aangezien ik er vorig jaar ook gewerkt heb. Maar dat het toen zo warm niet was.

Dat jullie dus niet moeten ongerust worden als ik niet elke dag een postje plaats deze maand.

5 Responses to "Working Girl"

Ik vind dat je een computer en een internetverbinding moet eisen op je vakantiewerk. Zeg alvast dat je mag van mij :p

Oei, don’t be a stranger!

En als je zin hebt om nog eens af te spreken, laat maar weten :) (ik wil zelfs een efforken doen en naar Brugge komen ;))

Als je herexamens falen, wordt dat misschien je levenslang lot :d

@ NIck: Ik heb al een computer, maar ik mag er niet aankomen.. (kwestie van niet heel het productieproces stil te leggen) En er staat geen internet op ook..

@The Sherminator: Bedankt voor je medeleven :|

Komaan Dramoghe, doorgaan. Vandaag was het al frisser en volgende maand kan je al je geld op doen op een warm terrasje.

Leave a Reply

