Dramoghe

Gisteren

Posted on: July 8, 2006

Gisteren was de dag waarop mijn broertje twintig jaar werd. (Proficiat dikkie!)

Gisteren was ook de dag waarop ik ontslagen werd. Ha! Eigenlijk werd aan alle jobstudenten in het bedrijf verteld dat ze de maandag niet meer mochten terugkomen. Het nieuwste product marcheert namelijk niet naar behoren en er wordt dus niet meer geproduceert voordat ze gevonden hebben hoe dat komt.
Als er niets geproduceerd wordt, is er natuurlijk ook geen volk nodig om te werken, en zo komt het dat ik maandag niet om 4uur uit m’n bedje moet, ik dus kan uitslapen en morgen dus waarschijnlijk toch naar het Cactusfestival ga!
Ze hebben trouwens beloofd dat ik terug aan het werk mag van zodra het probleempje is opgelost.

Ook gisteren heb ik voor de eerste keer mijn oudjes moeten instoppen. Aangezien ik en mijn broertje moesten werken, waren die er ‘s namiddags met z’n tweetjes op uit getrokken om terrasjes te doen. ‘s Avonds hebben we dan nog een flesje schuimwijn gekraakt voor zijn broertje zijn verjaardag. Resultaat: twee ronkende oudjes in de zetel.
Ik heb nog getwijfeld om ze te laten liggen, maar uiteindelijk heb ik ze toch maar wakker gemaakt om naar bed te gaan.
Mama lag binnen de kortste keren in bed, papa heb ik er een halfuur later met de nodige ondersteuning en een hoop onnodig gezigzag ook in gekregen. Deze morgen vroeg hij zich alleen af waarom hij z’n jeans nog aanhad..

2 Responses to "Gisteren"

welk product marcheert niet? ;)

Het B-Top model. :D

Leave a Reply

