Dramoghe

Egoboost

Posted on: July 11, 2006

Via Joke:

Op internet kan je hier (eerst snel registreren!) een testje doen met gezichtsherkenningssoftware om te zien op welke Bekende Wereldburger ofte celebrity je het meeste gelijkt. Je moet enkel een fotootje van jezelf uploaden…

En op wie lijk ik? Ta-ta-ra-taaa:

  • Michelle Rodriguez – 71% match maar liefst
  • Ashlee Simpson (bweurk, niet zo’n egoboost) – 63%
  • Tata Young – 62% Uhh?
  • Shiri Appleby – 62%

MIchelle Rodriguez Simpson Tata YOung Shiri Appleby

En ook wel een beetje op: Ewan Mc Gregor

Ewan McGregor

 

Als ik heel eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik een paar ongewenste resultaten uit het lijstje heb weggelaten..

updeet: Na vergelijking met een andere foto lijk ik ook nog op Christine Aguilera, J.K.Rowling (eiks!), Rachel McAdams, Cate Blanchett en Kurt Russell.

Nu nog juist eens opzoeken van waar ik die allemaal zou moeten kennen..

9 Responses to "Egoboost"

Ik weet dat, toen dat in bèta was, er 3/4 van de tijd vrouwen kwamen bij mannen en omgekeerd ..
Dat is nu dan toch al iets gebeterd? :)

Hm, blijkbaar ben ik een combo van Ralph Fiennes, Hugh Jackman en Bono. Ik weet wel niet echt wat ik daarvan moet denken; is dat positief of negatief?

@ Asfaltkonijn: Oeh, Hugh Jackman, is dat niet diene van X-men? ;)

haha en ik, die hier al een paar keer was komen lezen, dacht al de hele tijd dat ik met een man te doen had, misschien moet ik aandachtiger de dingen doorlezen :-)

@Dramoghe: Na korte research: Ja.

[…] Via Dramoghe en P.i.R.h.o.. […]

@ liese: ik zal mijn vrouwelijkheid wa meer in de verf proberen zetten dan..

@ Asfaltkonijn: dus jij bent een ruige kerel?

Omai, Michelle Rodriguez, das behoorlijke klasse…

Maar lijkt ge der echt op? Want mijn match klopte toch langs geen kanten…

Leave a Reply

