Dramoghe

Whoehoe!

Posted on: July 11, 2006

SchoentjesSchoentjesHosted on Zooomr

Ik heb nieuwe schoentjes!! Dankjewel mammie!

En ook dankjewel Zooomr voor de pro account!

10 Responses to "Whoehoe!"

Stylish!
Ben niet echt fan van Zoomr, telkens die “hosted by Zoomr” daaronder .. Ben tevreden met mijn basic Flickr account :)

@ Asfaltkonijn: Ik kan die “hosted by Zooomr” weghalen hoor..

Hm. Nog niet overtuigd. Meer ruimte dan Flickr ofzo?

Grappig :p
Een vriendin van mij heeft ongeveer dezelfde gekocht, maar dan met velcro plakkers :D

Mijn pro is ook geactiveerd (which is nice), maar ik zie de grote voordelen tov Flickr voorlopig toch ook niet echt… vooral de onderverdeling in setjes mis ik en de layout ziet er nogal goedkoop uit. Maar alla, een gegeven paard enzo … er zal nog wel aan geschaafd worden zekers?

Aja en schoon schoenen zu (o:

@ Asfaltkonijn: ‘t is gratis? Voor de rest ben ik het wel eens met Lou.

iets gelijkaardig zoals sets komt uit met Zooomr 2.0 eind deze week

Schoenen gekregen voor uw goed rapport? ;-)

@ Charlo: Nee hoor, ik klaag al een paar weken over het feit dat ik toch dringend eens een paar zwarte schoenen nodig heb.. Na 5 schoenwinkels was mijn mammie doodgelukkig dat er een paar (weliswaar witte) was die ik mooi vond, et voila!

Zie nu wel dat deze schoenen wit blijven hé :p

Leave a Reply

