Dramoghe

Summertime

Posted on: July 14, 2006

Zoals elk jaar opnieuw draait mijn vakantie weer anders uit dan gepland.

Het was de bedoeling dat ik de hele maand juli druk bezig zou zijn met vakantiejobben, dat ik mij in augustus zou toeleggen op herexamens blokken en dat ik mij tussenin nog een beetje zou amuseren met vanalles en nog wat..

Sinds maandag zit ik echter thuis.. ‘technisch werkloos’. Deze ochtend belden ze trouwens om te zeggen dat ik volgende week ook geen werk meer moet verwachten. Mijn plannen om eens goed veel centjes te verdienen mag ik dus ook al opbergen.

Daarbij komt dat ik al een paar dagjes nogal slapjes ben. Bij het minste dat ik doe word ik duizelig. Ik moet zo traag mogelijk rechtstaan, ik mag niet te snel wandelen, geen plotse bewegingen maken, niet te lang recht blijven staan,.. Ik heb al twee dagen constant hoofdpijn en ik slaap bijna niet.
Misschien maar best dat ik niet moet gaan werken dus eigenlijk, want ik weet niet of ik er wel toe ik staat zou zijn.

Gelukkig schijnt het zonnetje nog, fluiten de vogeltjes, fladderen de vlinders rond m’n hoofd, ligt de kat aan m’n voeten, staat er een ijsje voor m’n neus te smelten en kan ik naar de Tour kijken..

7 Responses to "Summertime"

Eet je wel genoeg… eet je wel genoeg groentjes en zo…. Als dat te lang blijft duren zou ik toch eens een dokter opzoeken.

:|

Een te lage bloeddruk kan te wijten zijn aan te weinig zout of ijzer… Beterschap!

mss gewoon een neveneffect van de egoboost?

In de mate van het mogelijke… geniet er toch maar van, van dat laatste!

Kan ook te wijten zijn aan de aanhoudende warmte… een mens heeft dan een pak meer water nodig. Dus veeel (water) drinken.
Beterschap ;)

Dat zuigt wel van dat werk… nu ja, meer tijd om te studeren ;)

Get well soon!

beterschap in elk geval.
En geeft je inderdaad meer tijd om wat te studeren!

Succes

Leave a Reply

