Dramoghe

Alive and Kicking

Posted on: July 20, 2006

Maandag had ik nog eens afgesproken met mijn allerliefste vriendinnetje in Gent.

Het was de bedoeling om te gaan shoppen en terrasjes te doen, maar aangezien we allebei nogal mak waren van de warmte hebben we het grootste deel van de namiddag siësta gehouden in mijn kot.

Een uurtje voor de winkels sloten zijn we dan toch nog eventjes gaan shoppen. Resultaat? Een topje en een nieuwe sjakosj voor mij en een trui en schoenen voor haar. En dat op een uur tijd.
We hebben de namiddag afgesloten met een bananenmilkshake van de Australian en een éérste rondje Gentse Feesten.. Dat we in form waren wij!

Na een uurtje of twee platte rust en frietjes van bij Julien hadden we weer genoeg energie voor het betere feestwerk.
Ik zal u de details besparen, maar ik wil toch wel even benadrukken dat Boomtown suckte, de Duveltent roelde en de Plansjee de ideale plaats is voor een after-party.

Dat het zonnetje alweer scheen toen we naar huis wandelden strompelden, dat heb ik thuis maar niet verteld..

5 Responses to "Alive and Kicking"

Duveltenten kunnen ni anders dan roelen :p
Goed dat da weet. Maak dan van da pintje dat ik u nog moet dan maar nen Duvel ;)

Frietjes bij Julien rulen zo keihard. Daar hebben ze volgens mijn bescheiden mening de beste frieten ooit. Dat ze dan nog eens goedkoop zijn en een wendy van wanten poster uithangen is nog een reden te meer om naar daar te gaan. Julien for president. (Als hij zich tenminste verstaanbaar kan maken voor niet Gentenaars zoals mezelven)

Weet er iemand wie Julien eigenlijk is? Is het die grijsaard die overdag werkt, of snorremans die ‘s nachts werkt? Het is een van die existentiele vragen die een mens tijdens de Fieste wel eens durft te poneren aan een toevallige en al even zatte voorbijganger…

De grijze man van overdag natuurlijk! Schande dat je zoiets niet weet als vaste Julien-klant!

Een interview met Julien is hier te lezen: http://www.vtk.ugent.be/pers/civ0506/civielke_1.pdf

Zalig gewoon!

Om het goed te maken ga ik sebiet achter een enen met stoofvleessaus.

Leave a Reply

