Dramoghe

Working Girl (2)

Posted on: July 25, 2006

Vanaf morgen mag ik terug gaan werken.. Blijkbaar hebben ze de probleempjes daar eindelijk opgelost en hebben ze terug volk nodig.

Ik zit in de vroege ploeg deze keer.. *zucht*

En dat op mijn verjaardag. *zucht*

22 Responses to "Working Girl (2)"

Oh! Gelukkige verjaardag! *smak*

De eerste keer dat ik hier commentaar geef, maar daarom niet minder gemeend: gelukkige verjaardag!

Ligt het aan mij, of verjaart ze morgen pas?

Gelukkige verjaardag hoor!
Op je vorige post toen je ‘s morgens je familie tegenkwam had je juist de late ploeg zeker? *lol*

Ik zal in ieder geval niet te vroeg zijn. Dramoghe, kom hier dat ik u drie keer rond mijn kaak zwier. * * *

En omdat er hier 3 te vroeg zijn, ga ik lekker contrair doen en pas morgen mijn felicitaties overbrengen…

Ook van mij: Gefelicitarieerd met uwe verjaardag!

Alé bon, van mij krijgt vandaag ook drie kussen :)

Procifiat met je veljaaldag en al

Happy B-day!

Van harte!
*gooit virtuele confetti*

Gelukkige verjaardag!! *smak* *smak* *smak*

Geproficiateerd!

Wiiiiiiiiiiii, nog drie kussen erbij!

Gelukkige verjaardag!

Eppie beurteej!!
amai u bent populair (o:

Happy birthday, happy birthday
ik wens je een gelukkige verjaardag toe…

Moest Walter’s verjaardagshow nog bestaan, dan mocht je er van mij rechtsreeks naartoe!

En zoals gezegd: happy belated birthday! ;D

Het is misschien wat ongepast gezien de omstandigheden, maar toch maar een gelukkige verjaardag toegewenst!

@ pierre du coin: nee, toen had ik congé :P

@ iedereen die mij 3 kussen beloofd heeft: wanneer kan ik die komen opeisen? ;)

Als je tot in Leuven komt :)

Ok, ik ben helemaal te laat, maar was effe niet in blog-land aanwezig.

Bij deze nog een veel-te-late-gelukkige-verjaardag toegewenst!

Ik wou nog effe zeggen “hopelijk heb je het goed gevierd?” Maar dat blijkt feitelijk al uit je volgende post.

Leave a Reply

