Dramoghe

Money Girl

Posted on: August 3, 2006

Nog 1 dagje en ik hou het voor gezien met de vakantiejob voor vandejaar. Na een week en half (tiens, het leek veel langer) de vroege ploeg ben ik doodop.
Morgen mijn geld tellen, dit weekend uitslapen en dan maandag terug aan de blok..

Ik heb trouwens al een hele lijst in mijn hoofd met dinges waaraan ik mijn geld zou kunnen besteden. Helemaal bovenaan met top priority: mijn theorie van motorijbewijs gaan doen, praktijklessen nemen en dan uiteindelijk – jawel- een moto kopen (aja, anders is een rijbewijs nutteloos ééh).

mdat dit al direct ook de duurste uitgave op m’n lijstje is, omdat ik eerst nog moet studeren voor de herexaampjes en ook wel omdat de pappie gedreigd heeft om de geldkraan toe te draaien als ik eraan begin, zullen jullie allemaal nog een beetje geduld moeten hebben voor ik jullie kan verblijden met mijn megafantastische moto-avonturen. *grijns*

1 Response to "Money Girl"

Een bikerchick… wie had dat ooit kunnen denken :P

Leave a Reply

