Dramoghe

Auw!

Posted on: August 6, 2006

*knippert met de ogen en wrijft over pijnlijke plek op het achterhoofd*

Jawel, Pierre heeft mij vanuit zijn hoekje een stokje toegeworpen!

De vragen: wat is uw werktitel, geheime titel en droomtitel?

De antwoorden:
Ik weet niet of “studentje” een titel is, maar soit, ‘t zal er voor door moeten gaan.. Studentje bedrijfsmanagement zelfs. Optie accountancy-fiscaliteit zelfs. Ik zou eigenlijk begot niet weten hoe ik dat allemaal in één fantastische indrukwekkende titel moet uitdrukken.
In mijn geheime undercover-leventje ben ik ook wel: duivelskind, nachtvlinder, het enige meisje tussen mijn ksa-vriendjes, het klasgenootje dat niemand kent, de ideale schoondochter en bikerchick in wording.
Absolute droomtitel: ijskoningin in Ijsland.

*verdeelt stokje netjes in drie*

Mogen eerstdaags een stokje in de brievenbus verwachten: Tom, Tom en Tom

4 Responses to "Auw!"

IJskonigin in IJsland, been there, done that. ;)

@ Kathleen: En? Voldoet het aan de droom-verwachtingen?

[…] Dokterskosten bij zware verwondingen worden u opgestuurd, toch bedankt […]

[…] Zeer interessant, om naar een zeventienjarige te werpen. […]

Leave a Reply

