Dramoghe

Niet eerlijk

Posted on: August 8, 2006

Na slecht nieuws komt.. nog meer slecht nieuws.

Mijn broerke is met onze trouwe viervoeter naar de dierenarts geweest. Het beest zakt de laatste tijd namelijk nogal veel door zijn rechter voorpoot en sinds een dag of 2 zit één van zijn teentjes ook nogal dik.
Een ontsteking dachten wij met z’n allen en ook wel “er zal wel één of ander pilleke voor zijn”.

Maar neen hoor, wat blijkt de diagnose? Longkanker.

Aan zijn poot!?!  “Dat hangt ermee samen, dat is zo’n beetje uitgezaaid.”
Maar hoe weet je dat dan?!?  “Het is er de leeftijd voor.”

Die medische technieken van tegenwoordig.. Ik heb er toch m’n vragen bij.

Anyways, over een tweetal weken mogen we een keer een röngtenfoto gaan laten trekken en in tussentijd krijgt onze boebenoenteke pijnstillers.

En om de pijn wat te verzachten wist Mr. Dierenarts ons ook nog te melden dat we niet moesten verschieten als “em ineens keer dood ligt”.  Hij heeft namelijk nog maar een maand of drie te leven. Vier als we heel erg optimistisch zijn.

11 Responses to "Niet eerlijk"

Kop op. *schouderklopje*

Hmm dat is inderdaad slecht nieuws. Sterkte meid…

Leg hem maar goed in de watten, en kom hier dat ik u eens vastpak *hug*

Ik hoop dat de diagnose fout was… en dat alles terug in orde komt met je huisdier. Soms stel ik mij ook wel serieuze vragen…

Kop op meid, soigneer hem goed!

Veel sterkte D.! *gives big hug*

:( Bezorg hem nog een supertijd, voor zover dat kan. Sterkte.

Wat een lompe dierenarts zeg. Hopelijk kan die beter overweg met de dieren die hij behandelt dan met hun baasjes.

Veel sterkte meid, ik mag er niet aan denken dat het met onze hond zou gebeuren.

Leave a Reply

