Dramoghe

Op zoek

Posted on: August 12, 2006

Op zoek naar een nieuwe feedreader-toestand meer bepaald. Netvibes hangt m’n keel uit.

Nu zou ik nog eens kunnen proberen met Bloglines, maar ik kon er vroeger niet mee werken, en ik denk niet dat het nu ineens veel beter zal zijn..

Als er mensjes zijn met een vreed goed advies, don’t be shy, laat me vooral iets weten!

8 Responses to "Op zoek"

Ik vind Bloglines best wel superwreedhandig eigenlijk … ook ‘n goeie: Sage. Wel enkel voor in Firefox en voor op je eigen pc …

Afin, luister maar eerder naar de mensen die er iets van kennen.

Ik vind Bloglines toch ook best handig. Zeker als je niet zo heel veel feeds volgt.

Mijn enige probleem bij Bloglines, is als de site plots vastzit en ik hem moet afsluiten en het systeem natuurlijk niet weet welke nieuwe blogposts ik al wél en nog niet heb gelezen.

Desalniettemin volg ik ontzettend veel feeds in Bloglines en ben er zeer content van.

Waarom zeg je netvibes vaarwel?

@ Nick: Het is zo’n gigantische hoop vakjes.. (misschien ligt dat wel beetje aan mij) Het irriteert me gewoon nogal de laatste tijd.
Je kan ook niet iets aanduiden als ‘ongelezen’ ofzo.

@dramoghe: ik zat een tijdje geleden met hetzelfde probleem…ik heb dan een hele tijd Bloglines gebruikt, en nu gebruik ik GreatNews. Daarmee kan je je subscriptions en gelezen posts synchroniseren met Bloglines. Dus achter mijn eigen pc gebruik ik dan GreatNews, en als ik ergens onderweg ben kan ik toch nog via Bloglines mijn feeds checken…

Ik gebruik gewoon RSSOwl, ‘t eerste dat ik vond toen ik een feedreader zocht. ‘t Is simpel en handig en al, gebruiksvriendelijk en zo, meer moet dat niet zijn.

Ik gebruik gewoon mijnen Thunderbird voor de feeds. Ineens mooi gebundeld met de mail en consoorten.

Leave a Reply

