Dramoghe

Natuurtalent

Posted on: August 13, 2006

Sinds gisteren vertoef ik weer in Gent. Thuis blokken lukte niet echt en dus heb ik mijn valiesje gepakt en ben ik verhuisd.

Geen afleiding, geen tv en geen vrienden die constant langskomen. Dacht ik.
Hoewel ik dus van plan was om flink door te blokken en op tijd te gaan slapen, ben ik gisteravond gaan snookeren.

Ik kan om te beginnen al zeggen dat dat veel moeilijker is dan poolen (ja deuh) en dat je je dus ook veel makkelijker belachelijk maakt.

Maarr! Ik heb gewonnen! Hoera voor mezelf! Het hele café zat wel te lachen met mij en m’n vreugdedansjes, maar ik heb toch maar weer bewezen dat ik talent heb.

5 Responses to "Natuurtalent"

Als je dat die mensen ziet doen op bbc ziet dat er altijd zo immens gemakkelijk uit. Ooit toonden ze zelf nog trick shot wedstrijden op eurosport dus dacht ik dat er daar toch niet veel aan kan zijn.
Ik dacht dus verkeerd. Die tafel alleen al. Veel te lang en die gaatjes veel te klein en die ballen net niet klein genoeg en die gewone stok net niet lang genoeg dus moet je constant met die fijne wiebelende hulpstukken werken.
Snookeren en Nick, het zal nooit iets worden.

En succes met uw blokken ;)

@ Nick: Dankjewel!

Het ziet er inderdaad veel simpeler uit dan het is. Om te beginnen wisten we al niet eens waar we die gekleurde ballen precies moesten leggen.. En nadat ze het ons hadden uitgelegd, hadden we natuurlijk publiek voor de rest van de avond.

geen vrienden die langskomen maar toch gaan poolen?
lijkt mij nochtans een groepsactiviteit :-)

@ annelissen: ‘t is vreed, ze weten mij overal te vinden :P

Leave a Reply

