Dramoghe

Zomergeur

Posted on: August 14, 2006

Niets zaligers dan de geur van regen in de zomer.

Het is niet te beschrijven hoe het precies ruikt, maar ik denk dat iedereen wel weet waarover ik het heb. Alleen in de zomer kan je het ruiken, als er na een warme, zonnige dag ineens een plensbui naar beneden komt.

Deze morgen kwam ik tot een ontzettende vaststelling: de zomergeur was weg!

Ik weet niet precies hoeveel dagen na elkaar het nu al regent, maar het heeft lang genoeg geduurd! Grijs en regenachtig weer tot daar aantoe, maar als het zelfs niet eens meer ruikt als zomer, dan is m’n humeur helemaal om zeep.

6 Responses to "Zomergeur"

Regen suckt! Heel Marktrock in het water gevallen vandaag. Schrijnend! Als het morgen nog regent, dien ik klacht in ..

En dat is allemaal haar grote dikke schuld!!

da’s ozon naar ‘t schijnt die dan neerslaat met de regen… en als het dan lang regent is die inderdaad uit de lucht en ruikt het niet meer zo typisch zomers…

Moehahaha *boosaardig lachje*

Ik heb trouwens goed weer besteld vanaf 1 september ;-)

@ Y: Tiens tiens. Bedankt! Weer iets bijgeleerd..

@ Onnozelaar: 1 september!? O_O Maar dat is nog zo lang!

Ken je die geur van de regen dan niet?
Als het al even regent is die er niet meer, maar wanneer het begint te regenen na een warme dag, ruikt het toch ook heerlijk! Dat vind ik dan toch ;)
Natuurlijk heb ik ook liever zon dan regen…

Leave a Reply

