Dramoghe

Druilerige dinsdag

Posted on: August 15, 2006

Manic Monday, maar dan op dinsdag..

Welke vijf dingen heb je altijd in je koelkast zitten?

op kot: boter – mayon(n)aise – chocomelk – cola
Misschien toch ook even vermelden dat ik op kot zelden kook, mijn eten komt uit pottekes die de mama voor mij heeft klaargemaakt.
thuis: boter – cola – mozzarella – kerstomaatjes – appels

Welke vijf dingen heb je altijd bij je als je je huis verlaat?

gsm – portefeuille – balpennen – zakdoekjes – sleutels

Welke vijf dingen moet je in de loop van deze week doen?

dokter bellen – naar de apotheker gaan – cursus PB studeren – pizza gaan eten in La Rustica – een ‘to do na de herexamens’ -lijstje maken

Met welke vijf dingen wil je gedaan hebben voor je dertigste? (voor oudere lezers, voor je volgende voordeur..)

naar Barcelona & New York gaan – mijn motorijbewijs halen – een megafantastische job vinden – een goei vent vinden – een eigen crib ;)

Welke vijf voorwerpen staan er momenteel op je wishlist? (kopen of krijgen)

nieuwe botjes – die mooie zwarte puma’tjes die ik zien staan heb in de Footlocker – fototoestel – ducati – zo’n schuif-gsm

6 Responses to "Druilerige dinsdag"

‘To do na de herexamens’-lijstje: zo liggen er hier steevast een stuk of drie. Soms zit ik meer daarop te schrijven dan in mijn cursussen te lezen.

Barcelona & New York: ik zo hard ook! =)

Ik wacht ni tot ik dertig ben :)
New York en Barcelona wil ik gedaan hebben voor ik afstudeer ja :p
Alsmede Dubai, China, Cuba en Nieuw-Zeeland.

misschien tijd om eens een kookboek in huis te halendan moet je misschien niet iedere week naar de dokter bellen
:-)

@ grmpf: nee niet meer, al bijna helemaal genezen, maar ik heb een voorschriftje nodig en ik kan (mag) dat helaas niet zelf schrijven.

Het is inderdaad een handig ding en voor zover ik het al uitgeprobeert heb, valt het goed mee :)
Ik heb hem gekocht voor 199 euro, best te doen vind ik :)
Als je op zoek bent naar een camera, of wat meer informatie daarover, kan deze site je misschien helpen: http://www.dfip.nl

Veel succes ermee ;)

Leave a Reply

