Dramoghe

Live Writer + Blogger + Afbeelding

Posted on: August 16, 2006

Kan iemand mij zeggen waarom ik via Live Writer geen afbeeldingen kan posten op een blogspot-account?

5 Responses to "Live Writer + Blogger + Afbeelding"

Neen, maar dat is dan ook het enige dat er op aan te merken valt. Wijs!!

@ Volledig akkoord! (maar toch ook wel een klein beetje jammer)

Omdat Microsoft en Google niet echt dikke vriendjes zijn.

Meh, ik hou het wel bij Flock en de wordpress interface :)

Trouwens, ik heb mijn eigen meme beantwoord he, het is aan u! :P

@ crowolf: crap… mercie, dat had je nu echt niet moeten doen si.. ;)

Leave a Reply

