Dramoghe

Mignonnettes en hoe ze te eten

Posted on: August 16, 2006

Man+plan en ik zijn het er alleszins over eens, een mignonnetje eet je zo:

Stap 1: Breek het chocolaatje in 4

Stap 2: Plooi het papiertje open

Stap 3: Steek 1 kwartje in uw mond

Stap 4: Wacht tot het vanzelf smelt

Stap 5: Geniet

Mijn persoonlijke voorkeur gaan naar de Noir de Noir.. en die van u?

5 Responses to "Mignonnettes en hoe ze te eten"

Kwijl…

Mmm, mignonnetjes, Noir de Noir,… Jammie!!!

Geen mignonnetjes meer hier in de frigo, maar ik ga mij eens een ander brokje Noir de Noir pakken zie.

Mmm, chocolat, mmm…

Oh, en de manier van eten: gewoon het pakje opendoen, een hoekje (schuin) afbreken (+/- 2 cm²), genieten, volgende hoekje, genieten,…

Sowieso melk-smaak. En ik bijt er persoonlijk stukken af, in plaats van ze voor te breken…
Maar mignonnetjes zijn chocolaatjes met klasse, laten we het daarover dan toch eens zijn :-)

Ooohh… zaligheid. Ik bijt in plaats van ze te breken, maar het laten smelten doe ik ook :)

Volledig mee eens. Noir de noir all the way. Zaaaaalig bij een heerlijke tas koffie. Zeker nu het regent.

Leave a Reply

