Dramoghe

Fuck me botjes?

Posted on: August 18, 2006

BotjesIk heb nieuw botjes! Hiep hiep hoera en nog een beetje van dat! ‘t Zijn echt kweetniehoe schattige, elegante, prachtige adembenemende laarsjes! Ik ben er helemaal weg van!

Eigenlijk ging ik met mama om de puma’tjes die ik een paar weken terug had zien staan. BottekensMama ging intussen ook eens rondkijken voor botten voor zichzelf, maar toen we voor de etalage van de Torfs stonden en ik die laarsjes in de etalage zag staan, was ik meteen verkocht.

Maar wat ik mij nu afvraag: heb ik nu fuck me botjes? Of zijn daar bepaald criteria voor?

55 Responses to "Fuck me botjes?"

Heb ik nog niet. M’n fototoestel is naar Pukkelpop en het is te donker om nog iets deftigs met m’n gsm te produceren..

Wel, om te oordelen of het fuck-me-botjes zijn, zullen we toch eerst een foto moeten zien vrees ik ;)

Criteria ken ik daar niet voor, maar ik zou er gewoon geen al te kort rokje boven dragen, want dan noemt men die botjes al wel eens gauw fuck-me-botjes, hoewel het dan aan het rokje ligt :)

Veel plezier met die botjes ;)

Curieus zijn we in ieder geval wel ondertussen… ;-)

Volgens de door mij gekende critera: het zijn geen sexbotten ;)

@ mirthe: ik heb geen rokken. en al zeker geen korte..

@ Charlo: dit wordt zo’n teleurstelling ;)

@ P: Altijd al geweten dat Schilde net buiten de beschaving viel.. :P

@Dramoghe: ahum, uitkijken wat je zegt over Schilde hé ;-)

@ Charlo: Euhm.. ik bedoelde aan zijn kant van Schilde.. :|

Uhu right…en hoe weet je dat zijn kant niet mijn kant is? Niet dat ik weet wat zijn kant is, maar soit.

Om Jerry Maguire te citeren ” Show Us the botten ” :) ;)

En hoe hoog komen ze feitelijk, die bottekes?

Tot net onder de knie.

*kuch*nice*kuch*

Enniewee, ik denk dat voor de meeste mannen het overgrote deel van de “botjes” onder de noemer “fuck-me-botjes” valt, afhankelijk van hetgeen erboven gedragen wordt.

Mja. Volgens mij hangt het gewoon af van de intenties waarom je die botjes draagt. Moet je jezelf eerst een andere vraag stellen. =)

Fuck me botjes, dat weet ik niet. Fuck you botjes heb je pas als je ze eenmaal nogal hardhandig in iemands kruis hebt gedeponeerd. ;)

Tot net onder de knie? Rrrrr

Ow, de foto had ik nog niet gezien. Anyway: zo kan je dat niet zien hé. Er is op zijn minst een volledige foto nodig, inclusief de minirok.

@ peter: ik draag een minirok alleen met mijn kniebotten.. (tot net over de knie)

Hmm, ik dacht dat gij geen rokjes droeg ?
Owja, ik woon in het coole gedeelte van Schilde :unsure:

@ P: Niet als jij erbij bent :P

hoe gemeen … *trekt pruillipje en kijkt triestig*

Oh, en voor mij wel of wat? Cool :-)

Fuck-me-botjes zijn naar mijn bescheiden mening wit en voorzien van een scherpe punt. Maar de meningen lopen nogal uitéén. Meestal val ik terug op de vraag “en werken ze?” om te achterhalen of het al dan niet fuck-me-botjes betreft.

@P: het coole gedeelte? Bellevuedreef of de Casablanca in ‘s Gravenwezel? :-)

Oh en meer ontopic: We zullen inderdaad uit een foto van het “totaalpakket” moeten opmaken of het hier al dan niet fuck-me-botjes betreft.

@ man+plan: Ik hoor er hier al een paar “majorettebotten” roepen..

@ Charlo: laten we het op “de kant van den aldi” houden.. (oeps, da mocht ik niet zeggen zeker? :P)

En het “totaalpakket” moet nog samengesteld worden. Nu dus op zoek naar een mega fantastisch frivool rokje?

Hah, de kant van den aldi is ook mijne kant.

En gewoon fantastisch frivool is ook al goe ;-)

@ dramoghe: wie bedoelt ge daar mee ? … majorettebotten, tsss…
@Charlo: denk meer richting Aldi …

dju, ge kunt ni editten hier, ‘t is dus inderdaad den kant van den Aldi (toch maar voor den derde keer vermelden, ja ik ben er trots op :p )

@P: lol, ik woon ook aan die kanten, en ben der ook trots op

Dus toch afhangend van persoonlijke smaak in combinatie met bepaalde kledij.

Dit zijn fuck-me-boots. Iets anders is minderwaardig :P

Da’s dan het volgende op dramoghe’s shoppinglijstje.

Maar ondertussen willen we wel meer foto’s ;-)

@ crowolf: dat zijn gewoon afgrijselijk lelijke blinkende kniebotten :|

@ charlo: ziet da van hier! dat komt nog in geen honderd jaar op mijn lijstje.

Ik ben akkoord met de meer foto’s :P
@ dramoghe: iets anders om te overwegen: dijkousen! Supersexy :D

Ow ja, crowolf zeker! Met zo een kanten boordje vanboven…

en een poofy rokje dat nét te kort is om het kant helemaal te bedekken!
@ dramoghe: nu weet ge wat u te doen(kopen) staat :P

What on earth is een poofy rokje!?

En anders allemaal samenleggen voor hare verjaardag eh crowolf

poofy = niet strak, beetje opbollend :P
@Charlo: als we maar foto’s krijgen :cool:

@crowolf: inderdaad!

Begin dan al maar samen te leggen voor een fototoestel in plaats van voor een goofy rokje ;)

Geen zin in een fotoshoot anders? (mét botjes uiteraard)

We gaan precies iets anders moeten verzinnen, crowolf.

[…] Om het botjes-hoofdstuk maar voor eens en altijd af te sluiten: mijn nieuwe, goddelijke laarsjes zijn geen fuck-me-botjes. […]

[…] Een plaatsje aan mijn linkerkant is al gereserveerd, zie ik. Ik ga akkoord als ze haar botjes aandoet. […]

De definitie van fuck-me botjes = witte cowboyboots
Nee, ik heb er geen (toch geen witte ;-)

[…] …dat witte cowboy-botjes ook verdomd sexy kunnen zijn? (*) Het moeten niet altijd fuck-me botjes zijn hoor […]

nee da zijn geen fuck-me-botjes

Jah, Fuck me botjes zien der allesinds zoo niet uit ;)
die hébben niet altijd persee hakken, maar wel een punt vanvoor,
de voorkeur van kleur is eender, maar wit is nu erg in…
xxx
Sarah

Fuck-me-botjes:
– zijn bij voorkeur zwart, rood of wit
– hebben een dunne of puntige hak die minstens 7 centimeter hoog is
– hebben een scherpe neus
– laten de enkel en voetwreef mooi welven
Fuck-me-botjes gelden als ‘sexy’ terwijl sexy gewoonlijk wat bloot laat zien: een minirok, een bikini… Botten daarentegen verbergen en verpakken net. Het object zelf is dus sexy. Dat komt volgens zoöloog Desmond Morris doordat laarzen de vrouwelijke geslachtsorganen symboliseren. Ze zijn een opening waarin een smal voorwerp glijdt, en doen daardoor denken aan het liefdesspel. Of ze worden erbij betrokken: voetjevrijen lukt nu eenmaal beter met een sensuele puntlaars dan met een sportschoen.Ondanks de ‘fuck me’ gaat dit niet over pure sex noch over sloeries maar wel over zelfvertrouwen. Het zijn schoenen die een vrouw langer en dus machtiger maken. Haar achterwerk buigt wat naar achteren, haar heupen bewegen bij het stappen zodat ze zich 100% vrouw en 100% goed voelt. Schoenen die tonen dat ze scherp staat. En aangezien Fuck-me-botjes helemaal niet ‘in’ waren afgelopen winter (het waren weeral de ronde neuzen) vallen de liefhebbers ervan nog altijd op in het straatbeeld.

It’s remarkable to go to see this web site and reading the views of all mates regarding this post, while I am also eager of getting experience.

Leave a Reply

