Dramoghe

Help8

Posted on: August 18, 2006

… waarbij de 8 een uitroepteken moet voorstellen..

Ik heb net op een of andere manier mijn toetsenbord geswietsjt naar qwerty.
Met een mij onbekende toetsencombinatie die ergens in de buurt van de ctrl en shift toets ligt..

Weet iemand hoe ik nu terug azerty word?

(het heeft exact 15 minuten geduurd om deze post te typen, dus hoe vlugger ik van die qwerty vanaf ben, hoe liever uitroepteken)

6 Responses to "Help8"

alt+shift(+shift)

Combinatie van ingedrukte alt en bepaald aantal keer shift dus :-)

Zoals Sara zegt: gewoon alt+shift (maar niet een bepaald aantal keer). Wisselt van “locale”, dus hoogstwaarschijnlijk tussen “Belgium (dutch)” en “English”. ;)

Dankjewel! Reddende engels en zo.. je kent het wel :)

Haha, ik zou het niet weten :)
Typen in querty is nu ook niet zo moeilijk vind ik ;)

Rechts onder in de taakbalk net naast je icoontjes zie je normaal gezien een afkorting staan. Dat is meestal NL maar soms ook wel eens EN. Je klikt daarop en je kiest de juiste taal (Nederlands (België)) en uplah uw toetsenbord zal weer ge azerteert worden.

Nick, bij de meeste mensen staat dat er niet meer. Aangezien we dat meestal wel weg doen van ons taakbalk omdat het lelijk staat enal. Maar deze tip van Sara heeft goed geholpen hier. :)

Leave a Reply

