Dramoghe

Radiohead op Pukkelpop

Posted on: August 18, 2006

Door de gsm klonken ze in elk geval al fantastisch!

Met dank aan mijn broertje trouwens; dankzij hem heb ik toch wel 40 minuten lang hun concert kunnen meevolgen..  Zelfs thuis in mijn bedje kreeg ik er de kriebels van.

Vervloekte herexamens! Ik was er zo graag bij geweest! Net zoals hier, volgende week..

7 Responses to "Radiohead op Pukkelpop"

40 minuten gsm’en. Je had beter toch een ticket gekocht en gewoon voor radiohead geweest. Het ging goedkoper zijn denk ik.

als ik mensen vraag om mij te bellen tijdens een concert hoor ik alleen maar heel rare klanken.. dat volume staat altijd te hoog om goed hoorbaar door te komen op gsm kwaliteit. gij hebt precies meer geluk!

@ Nick: Ik ga geen hoge rekening hebben hoor,.. mijn broerke daarintegen :P
Als ik geen herexamens had gehad, was ik zeker mee geweest!

@ frans: Het ging ook wel vreselijk luid (gsm toch maar een eindje van m’n hoofd gehouden), maar ik kon alles toch zeer goed meevolgen hoor.

Lol, ik was op Pukkelpop, maar ben niet eens naar Radiohead gaan zien :)
We lagen ergens anders tam op de grond, en toen we dan tegen kwart voor twee toch eens gingen zien, was het toch wel net gedaan zeker ..

ik heb hetzelfde gedaan op Werchter met mijn vriendin, zij heeft ook een half uur Sigur Ros op mijn oren losgelaten via telefonie…

Glenndavid

Geen nood hoor mensen, het zal allemaal terugbetaald worden.

En zoek eens pukkelpop + radiohead op google…
wat staat op plaats 5?

@ broertje: don’t worry, je krijgt je centjes wel terug :P (en zorg maar dat mammie en pappie hier niet terechtkomen)

Leave a Reply

