Dramoghe

Kopje koffie

Posted on: August 19, 2006

Kopje Koffie

Update: bij deze solliciteer ik naar een plaatsje op kopjekoffie.be

9 Responses to "Kopje koffie"

Nope, geen foto te zien hier.

(LiveWriter sucks? ;-))

Tiens, ik zie hem wel?

Ah, nu zie ik hem ook, eerst niet maar ‘k dacht dat het aan mij lag dus ‘k heb er niks van gezegd.
Hehe, mignonnetjes ^^

hier ook niets, niet in Firefox, noch in IE :-(

:( Ik weet niet wat ik eraan moet doen, ik zie het altijd.. Tips? Van een leerkracht informatica misschien? ;)

Ik heb de “LiveWriter-foto” vervangen door de flickr-versie..

Nu zie ik alles :-)

Moest dat nu nog chocomelk zijn, dan kwam het water me al in de mond.

(hoewel, heb wel eventjes genoeg chocolade binnen: daarnet een heel pak (75 gr) noir de noir binnengespeeld: ‘t lag op ‘t bureau en dan kan ik daar niet afblijven…)

Ik kàn het zien en het ziet er dan ook ongeloogelijk heerlijk uit (vooral die Côte d’Or-koekskes zien er goed uit!)

hoeray, ik zie koffie :-)

mignonnettes van cote d’or: mjammie

Leave a Reply

